Travelista

Laguna lifestyle

• Skrevet 09.08.2014 klokka 05:14
  • Kategori: Blogg

Måtte stikke nesa innom for å vise dere denne fantastiske solnedgangen !! Det er så vakkert. Hele Laguna er utenomjordisk!! <3

#travel #travelista #reise #photo #blogg #ferie #laguna #cali #sunset

Shades in the Laguna sunshine <3

• Skrevet 08.08.2014 klokka 04:26
  • Kategori: Blogg

Laguna Beach er fantastisk. Utrolig mange små butikker med spennende merker jeg aldri har hørt om. Vi dro innom butikken The Shop i går. Falt pladaskt for disse solbrillene! Jeg rett og slett elsker de <3 wonderland?! Noen som har hørt om dette merket? Fikk rasket med meg en lekkerbisken av en hvit kjoledrøm. Fra Spell. Show u later :)

#travel #reise #travelista #cali #california #laguna #blogg #reiseblogg #sommer #sol

Fell in Love with Laguna Beach <3

• Skrevet 07.08.2014 klokka 21:32
  • Kategori: Reise

Neste stopp på turen er Laguna Beach. Det er rett og slett vakkert her. Himmelen falt ned og laget ett lite magisk sted kalt Laguna. Vi bor på Pacific Edge hotel. Hotellet er verdt turen i seg selv. Med beliggenhet rett på stranden. Vi er så heldige å ha fått rom med utsikt over havet og egen balkong. Jeg elsker store hotellrom med god plass. Muligheten og følelsen til å våkne av at bølgene slår inn på stranden er ikke mulig å forklare. Lar bildene tale sin sak!

Følg meg på Instagram: Travelistaa

#reise #travel #travelista #blogg #ferie #laguna #Cali #california #

Santa Monica

• Skrevet 07.08.2014 klokka 19:03
  • Kategori: Reise

California dreaming. Vi hadde en dag ute i Santa Monica. Selv om Hollywood er flott så er det noe med stemningen her når du kommer til ett sted med strand. Magisk å kunne tusle langs promenaden opp i gå gaten og finne seg ett sted å se på mennesker. LET ME TELL YOU.. jeg kan sitte i timevis når jeg har nok å titte på.

#reise #travel #travelista #california #cali #LA #blogg #hverdag #sommer #ferie #sol

Los Angeles - Laguna Beach

• Skrevet 06.08.2014 klokka 17:27
  • Kategori: Blogg

LA og Hollywood du har vert fantastisk. Vi toppet det hele med late night pool party på hotellet vårt! Too much fun.

#reise #travel #travelista #blogg #hverdag #sommer #sol #ferie #california #la #socali #la

Runyon Canyon - Los Angeles

• Skrevet 05.08.2014 klokka 21:25
  • Kategori: Reise

Sporty Spice. Runyon Canyon er ett magisk lite lufte rom i en ellers veldig pakket by. Vi dro rett fra Hollywood skiltet igjennom byen og ut for å lufte oss.  Helt utrolig deilig å få rørt litt på kroppen. Etter vi fikk parkert bilen dro vi opp i parken, det finnes 100 forskjellige ruter og tusle. Dessverre er jeg født med dette nysgjerrig genet så jeg lurer på hva jeg kan se på hver ny topp. En liten runde ble til tre timer på opplevelses tur i Canyon opp og ned skråning off og on track.

Siv er klar for motbakken =)

Grei utsikt allerede fra første topp.

første topp unnagjort !!

Ny topp for tur. Tror alle her er høye, for trappetrinne var sykt lange.

Litt ruter og velge mellom.

Jeg har jo da sett Fredrik i NYC Brokers, prøver på hans spark ! *sett bedre*

Ooops.. Kan ikke alltid følge reglene. Komme seg ned igjen var litt mer trøblete enn å komme seg opp.

Svette og litt solbrente. Hadde det ikke vert litt bris der oppe hadde jeg vert fritert på alle sider.  Lykkelig dag i La :D

#travelista #travel #reise #cali #california #LA #blogg #sommer #ferie #running #trening

HOLLYWOOD SIGN!

• Skrevet 05.08.2014 klokka 09:08
  • Kategori: Reise

Los Angeles sa hei når vi våknet i dag. Hadde ikke noe valg, måtte la rokkefoten gå litt a glede, stående i sengen dansende til alt for dårlig musikk forsto jeg at nå er jeg faktisk på tur! Tror vi begge var spent og hadde alt for mye energi i kroppen. Etter reise i nesten 22 timer så merker man at aktivitet var nødvendig. Håpløse turister som vi er, stod Hollywood skiltet høyt på listen. Først en kaffe på Starbucks, litt koffein i kroppen får start på dagen.

Stas å rulle ut av hotellet i vår egen sorte kabriolet Mustang. Musikken alt for høyt, taket nede og brumming under føttene rånet vi opp The Hills til skiltet. *fryd og lykke* Jeg overdriver ikke når jeg sier man kjenner bilen brumme hver gang man trykker inn pedalen. Kanskje jeg har en gjemt råner inni meg.

Siden vi kjørte bil hadde vi mulighet til å stoppe litt unna alle turistene. Vi fant ett fint sted med utsikt rett på skilte. Tuslet litt høyere opp å vips så var det nesten ikke mennesker.

Elsker livet i California. Herfra dro vi opp til runyon Canyon. Stay tuned.

Følg meg på instagram: Travelistaa

#reise #travel #travelista #california #hollywood #trening #photo #sommer #ferie #blogg

Varm velkomst i Hollywood!

• Skrevet 04.08.2014 klokka 07:47
  • Kategori: Blogg

Heisann søtinger! Etter nesten 24 timer på reise er vi endelig på hotellet i LA. Vi bor på Rosewelt hotellet i west Hollywood. Rett ved stjernene. Etter kø igjennom passkontroll, bagasje, venting på transfer til leiebil, venting på leiebilen så blir vi møtt av dette!!

Jordbær, sjokolade, cava og håndskrevet brev! Lykken var stor!! Liten seiersdans ble til på rommet.

#travel #reise #travelista #sommer #LA #Hollywood #hotel #blogg #ferie #opplevelse

Next stop California

• Skrevet 03.08.2014 klokka 11:35
  • Kategori: Blogg

Endelig! En liten halvtime så bærer det mot gardermoen. De siste dagen har bare løpt avgårdet! Fått fikset håret og vipper. Godt å føle seg fresh før 3,5 uke i California.

Takk til min søte venninne Cathrine på Hendrix <3

Takk til Pia på PinkGarden i Vika. For vakre lange vipper!